Žiadne obavy, hra RONDOgo je jednoduchá! Prečítajte si odpovede na najčastejšie otázky užívateľov a pravidlá fungovania pochopíte za pár minút.
Prihlásenie prebieha na stránke www.rondogo.sk/prihlasit/sa a ak ste si účet v minulosti aktivoval/a a stále sa do účtu nemôžete prihlásiť, najpravdepodobnejšie zadávate nesprávnu e-mailovú adresu alebo nesprávne heslo.
To však nie je žiadny problém, heslo si môžete jednoducho obnoviť na stránke www.rondogo.sk/prihlasit/zapomenute-heslo, stačí k tomu len váš registrovaný e-mail.
Ak si nie ste istí, aký e-mail na RONDOgo používate, napíšte nám správu na adresu info@rondogo.sk a uveďte v nej všetky možnosti e-mailových adries. My sa ich pokúsime v systéme dohľadať a poviem vám, ku ktorej máte účet vedený. Následne si budete môcť obnoviť heslo a prihlásiť sa.
Ak si už od RONDOgo neželáte dostávať e-maily s promo akciami a bonusmi, v každom takom e-maile vždy nájdete odkaz, vďaka ktorému sa môžete z odberu týchto správ jednoducho odhlásiť.
Buďto je odkaz “Odhlásiť sa“ alebo “Už nechcem dostávať žiadne e-maily“ v pätičke e-mailu, v niektorých správach je potom tlačidlo “Toto oznámenie môžete zrušiť v nastavení účtu“. Akvšak všetky tieto možnosti urobia to isté - odhlásia vás z odberu správ.
Po takomto odhlásení e-mailového odberu vám budú chodiť už len transakčné e-maily (zrušenie účtu, obnovenie hesla, potvrdenie objednávky, faktúra za objednávku atď.), ktoré sú samozrejme potrebné pre správny chod RONDOgo a vášho účtu.
Prípadne sa nám môžete ozvať na e-mailovú adresu info@rondogo.sk a my vám odber e-mailov odhlásime.
Pokiaľ sa našej hry už nechcete zúčastniť a chcete si zrušiť účet, veľmi nás to mrzí, ale máte na to samozrejme právo.
V sekcii Môj profil nájdete odkaz "Zmazať účet". Akonáhle na odkaz kliknete, pošleme vám deštrukčný e-mail. Ten stačí prekliknúť (nachádza sa v ňom tlačidlo), čím sa účet nadobro a so všetkým zruší.
Registrácia je veľmi jednoduchá a vykonáva sa na hlavnej stránke RONDOgo v hornom menu cez tlačidlo “Registrovať sa”. Prípadne môžete navštíviť priamo odkaz www.rondogo.sk/prihlasit/registrace.
Následne je potrebné uviesť váš e-mail, meno, priezvisko a heslo. Potom už len stačí počkať na overovací e-mail a cez ten si účet overiť. Tým je to hotové, máte aktívny účet a môžete sa pustiť do hrania.
Samozrejme sa môžete jedným kliknutím registrovať aj prostredníctvom Facebooku alebo Googlu.
Založenie účtu na RONDOgo.sk je zadarmo. Nemusíte mať obavy, vaše údaje sú v bezpečí!
Všetky úpravy vášho existujúceho účtu prebiehajú na stránke v Menu - Môj profil. Na tejto stránke si môžete upraviť meno a priezvisko, dátum narodenia, pohlavie, mesto a profilový obrázok. Rovnako si tu môžete overiť svoje telefónne číslo, za čo dostanete 2 dieliky do náhodných výhier.
Najprv si musíte rozmyslieť, či je to naozaj nevyhnutné. Ide o to, že e-mailová adresa je hlavným identifikátorom hráča a jeho užívateľského účtu, a preto je zmena e-mailu z nášho pohľadu nežiaduca.
Ak je to však nevyhnutné, napíšte nám správu na adresu info@rondogo.sk a pomôžeme vám. Ak k danému e-mailu už nemáte prístup, je potrebné mať prístup aspoň k danému RONDOgo účtu, aby sme mohli nejako overiť, že ide naozaj o váš účet.
Vlastnenie viacerých účtov je výslovne zakázané v podmienkach našej hry. Každý hráč môže vlastniť a používať vždy len jeden užívateľský účet! Zároveň nie je možné prevádzať údaje (výhry, dieliky, Rondony) z jedného účtu na druhý účet.
V prípade vlastnenia viacerých účtov sa dopúšťate porušenia podmienok a kvôli tomu vám môžeme zablokovať všetky vaše účty.
Veľa výhercov vám potvrdí, že jeden účet na výhru bohato stačí.
Ak sa do účtu nemôžete dostať z dôvodu jeho zablokovania, najpravdepodobnejšie došlo z vašej strany k porušeniu podmienok. Blokácia účtu môže mať viacero dôvodov, ale ten najčastejší rozhodne je, že zadáte veľké množstvo kódov zo žrebov od niektorého z našich partnerov.
V podmienkach našej hry stojí, že ku každému dňu náleží jeden nákup od jedného partnera a teda jeden dobíjací žreb. Ako začnete vkladať väčšie množstvo žrebov, stránka vás upozorní, že ak neprestanete, dôjde k blokácii vášho účtu. Ak toto upozornenie ignorujete a vložíte ďalší dobíjací kód, účet sa automaticky zablokuje.
Bezpečnosť a férový prístup je u nás na prvom mieste, preto máme túto kontrolu zavedenú. V minulosti sme sa bohužiaľ stretli s podvodným správaním zo strany niektorých súťažiacich, ktorí k žrebom prichádzali nepoctivou cestou (získavali žreby od priateľov, rozdeľovali si nákup na viacero menších nákupov za účelom získania viacerých žrebov atď.), preto musíme zadávanie žrebov pozorne strážiť.
Ak je váš účet zablokovaný práve kvôli nadmernému nahrávaniu žrebov, napíšte nám prosím správu na adresu info@rondogo.sk a dohodneme sa, kedy účet znova odblokujeme (doba blokácie sa odvíja od počtu nahraných žrebov). Zároveň odporúčame si od nákupov uchovávať účtenky, môže to dobu vašej blokácie výrazne skrátiť. V tomto prípade je blokácia iba dočasná.
Keď si zrušenie účtu rozmyslíte a chceli by ste ho späť, bohužiaľ vám nedokážeme pomôcť. Obnoviť už zmazaný účet nie je možné. Pri zrušení registrácie totiž dôjde k úplnému vymazaniu všetkých k účtu pridružených dát.
Jedinou možnosťou je si účet založiť znova (môžete ale použiť tú istú e-mailovú adresu, ktorá bola použitá u predchádzajúceho, už zrušeného účtu). Dáta ako výhry, dieliky, Rondony a ďalšie však bohužiaľ nazpäť už získať nejde a je potrebné začať s čistým štítom. Preto je lepšie si zrušenie účtu premyslieť a požiadať oň až v prípade, keď viete, že sa na RONDOgo určite nebudete vracať.
Môžete si tiež prečítať plné znenie našich obchodných podmienok.