Žiadne obavy, hra RONDOgo je jednoduchá! Prečítajte si odpovede na najčastejšie otázky užívateľov a pravidlá fungovania pochopíte za pár minút.
Ak sme objednávku ešte neposlali, adresu doručenia vám môžeme zmeniť. V takom prípade nám prosím napíšte na adresu info@rondogo.sk, pripojte informáciu, o akú objednávku sa konkrétne jedná a na akú adresu ju chcete poslať.
Ak sme objednávku už odoslali, adresu už bohužiaľ zmeniť nedokážeme.
Bohužiaľ to nie je možné. Akonáhle objednávku vytvoríte, typ platby bude ten, ktorý ste si zvolili a nedá sa to spätne zmeniť. Preto si prosím starostlivo rozmyslite, aký typ platby zvolíte.
Ak objednávate vyhranú zľavu najmä kvôli ponúkaným dielikom, je vždy lepšie platba vopred (dieliky sa pripisujú takmer ihneď). V prípade dobierky dôjde k pripísaniu dielikov až v okamihu, keď nám dopravca potvrdí vašu platbu. To môže trvať až niekoľko dní od doručenia balíka.
Ak sme vašu objednávku ešte neposlali, napíšte nám prosím na adresu info@rondogo.sk a my sa ju pokúsime zrušiť. Pridajte k žiadosti o storno objednávky aj informáciu, o aký produkt sa jedná (prípadne číslo objednávky alebo registrovaný e-mail, píšete-li z nejakého iného).
Následne vám zrušenie objednávky potvrdíme v odpovedi, v prípade vopred zaplatenej objednávky zabezpečíme čo najrýchlejšie vrátenie peňazí.
Ak je objednávka z našej strany už odoslaná, nepreberajte ju prosím od dopravcu, ten nám balíček pošle späť (v prípade dobierky). Ak ste objednávku zaplatili vopred, napíšte nám prosím informáciu, že ste balíček neprevzali, aby sme mohli zabezpečiť vrátenie peňazí.
K obmedzeniu možnosti platby na dobierku sme pristúpili z dôvodu vysokého množstva neprevzatých zásielok, vďaka ktorým nám vznikali vysoké náklady na dopravu, a neboli by sme tak ďalej schopní poskytovať najnižšie ceny na trhu.
Ak ste pečlivým a vzorným zákazníkom a na RONDOgo máte z minulosti všetky objednávky v poriadku doručené a prevzaté, ozvite sa nám na info@rondogo.sk a my sa pokúsime vám dobierku u objednávky nastaviť.
Dorazil vám poškodený, nefunkčný alebo úplne iný tovar? Stať sa to bohužiaľ môže, ale nič sa nedeje. Všetko dáme do poriadku a tovar vám vymeníme. Najjednoduchším spôsobom, ako k nám zásielku dostať naspäť, je využitie Zásielkovne a jej štítku.
Odoslanie balíka prostredníctvom štítku je úplne zadarmo.
Ozvite sa nám, prosím, na adresu info@rondogo.sk a my vám obratom zašleme štítok pre Zásielkovňu a reklamačný formulár. Formulár je potrebné vyplniť (najmä uviesť vaše údaje a popis poruchy) a fyzicky ho vložiť do balíka, štítok potom vytlačiť a nalepiť ho zvonku balíka. Štítok obsahuje našu adresu a všetky dôležité informácie, takže nie je potrebné riešiť čokoľvek ďalšie.
Ďalšou možnosťou je balíček poslať poštou, v tom prípade však nehradíme poštovné.
Pre odoslanie prostredníctvom pošty použite prosím túto adresu:
RONDOgo s.r.o.
Big Box budova B1
Ve žlíbku 1800/77
Horní Počernice 193 00
Česká republika
Vždy nám však, prosím, najskôr dajte vedieť, aby sme spoločne pripravili reklamačný formulár. Bez neho to nepôjde.
Na všetok tovar platí štandardná dvojročná záruka.
Pokiaľ sa vám tovar nepáči, čakali ste od neho trochu niečo iné, alebo vám skrátka nesedí, samozrejme je možné ho do 14 dní od doručenia vrátiť a dostať zaň peniaze naspäť. Najjednoduchším spôsobom, ako k nám zásielku dostať naspäť, je využitie Zásielkovne a jej štítku. Odoslanie balíka prostredníctvom štítku je úplne zadarmo.
Ozvite sa nám, prosím, na adresu info@rondogo.sk a my vám obratom zašleme štítok a formulár na odstúpenie od zmluvy. Formulár je potrebné vyplniť (najmä uviesť vaše údaje, hlavne číslo účtu na vrátenie peňazí) a fyzicky ho vložiť do balíka, štítok potom vytlačiť a nalepiť ho zvonku balíka. Štítok obsahuje našu adresu a všetky dôležité informácie, takže nie je potrebné riešiť čokoľvek ďalšie.
Ďalšou možnosťou je balíček poslať poštou, v tom prípade však nehradíme poštovné.
Pre odoslanie prostredníctvom pošty použite prosím túto adresu:
RONDOgo s.r.o.
Big Box budova B1
Ve žlíbku 1800/77
Horní Počernice 193 00
Česká republika
Áno, možnosť zakúpenia predĺženej záruky sme spustili nedávno. Dva dni po doručení tovaru obdržíte e-mail s ponukou predĺženej záruky, všetkými podstatnými informáciami a tlačidlom pre aktiváciu predĺženej záruky. Rovnaký e-mail obdržíte aj mesiac pred koncom štandardnej dvojročnej záruky.
Pokiaľ by ste e-mail už nemohli nájsť, nič sa nedeje. Predĺženie záruky si môžete zakúpiť aj cez stránku Moje objednávky. Stačí nájsť konkrétnu objednávku a kliknúť na tlačidlo pri tejto objednávke.
V balení každého nášho produktu nájdete manuál, ktorý je aj v slovenčine. Ten by vám mal s väčšinou problémov pomôcť. Pokiaľ ste manuál v balení nenašli, alebo ste v manuáli nenašli informáciu, ktorú hľadáte, ozvite sa nám na info@rondogo.sk a my vám pošleme manuál, prípadne sa pokúsime informáciu zistiť a poradiť vám.
Alebo sa môžete skúsiť opýtať zákazníckej podpory priamo výrobcu produktu.
Môžete si tiež prečítať plné znenie našich obchodných podmienok.